Главная » Файлы » Мероприятия |
10.11.2015, 15:12 | |
Поради досвідчених колег молодому вчителю - Перед уроком перевірте, чи все потрібне на місці, чи немає непотрібних предметів біля дошки, чи чисто у класі. - Раціонально використовуйте кожну хвилину уроку. - Не використовуйте багато часу для перевірки домашнього завдання. Використовуйте різні форми перевірки. Вводьте систему взаємоперевірки. Поясніть учням мету, завдання уроку. - Коли пояснюєте новий матеріал, намагайтеся вичленити проблеми, пропонуйте учням вирішувати їх самостійно. - Не спішіть виправляти помилку учня, краще, якщо її виправлять однокласники. - Намагайтеся організувати самостійну роботу учнів на уроці. - На уроці кожен учень має бути на виду, до кожного шукайте індивідуальний підхід. - При використанні технічних засобів навчання, комп’ютерної техніки, наочності не марнуйте час, намагайтеся використовувати засоби навчання ефективно. - При організації самостійної роботи, гри, усних відповідей не квапте учнів. - Використовуйте всі наявні можливості для реалізації принципів інноваційних технологій. - Звертайте увагу на виховні аспекти уроку. - Домашнє завдання потрібно давати з поясненням, до дзвоника. Не затримуйте учнів після дзвоника. Проводьте фізхвилинку. - Пам’ятайте: кожний урок не повинен бути схожий на попередній.
Рекомендації з підготовки молодого вчителя до уроку - Вчитайся у розділ програми, який потрібно вивчити на даному уроці, а в деяких випадках – і в пояснювальну записку до програми. - Вивчи матеріал цього розділу, питання, теми. - Сформуй задум уроку, дай відповідь на питання, щоб ти хотів досягнути у результаті його проведення, сформулюй мету уроку. - Уяви колектив даного класу, уявно намалюй конкретних учнів. Уяви психологію цих учнів, використовуючи мистецтво педагогічного перевтілення, намагайся накреслити їхні дії на шляху до досягнення мети. - Вибери з усього арсеналу методичних прийомів найоптимальніші для даного матеріалу і для даних учнів. - Зістав вибрані прийоми зі своїми можливостями, змоделюй свої дії на даному уроці. - Продумай структуру уроку і зафіксуй все знайдене у плані – конспекті. - Підготуй наочні посібники, не забудь підготувати і перевірити справність ТЗН. - Повтори вузлові елементи плану, продумай непередбачені обставини. Спитай себе: «Ти готовий до уроку?».
| |
Просмотров: 409 | Загрузок: 0 | |
Всего комментариев: 0 | |